fredag 14 oktober 2011

En helg att se fram emot!

Nu är jag hemma en snabbis efter jobbet, snart ska jag iväg och träffa underbara vänner! Vi ska ha lite mys med knytkalas och så ska vi prata, skratta och bara umgås. Det var alldeles för länge sedan vi träffades allihop!

Imorgon ska jag möta upp goa pysselvänner från när och fjärran på stationen vid 11 tiden. Först blir det en sväng på stan med shopping, lunch och kanske även lite fika. Sedan åker vi hem till mig och fortsätter umgås. Sambon ska bjuda på middag, vi ska ha paketlek, dricka lite gott vin och framåt småtimmarna kanske vi sover en timme eller två. Tror inte att det blir så mycket pyssel, men man vet aldrig.

På söndagen blir det god frukost, lite mer samtal och framåt lunchtid kan jag tänka mig att de åker hemåt igen. Resten av dagen ska jag bara slappa och njuta av all energi jag fått!

Vad har ni för planer för helgen?
kram Annika

2 kommentarer:

  1. Åh, det låter mysigt.själv sitter jag i biljettkassan och ska snart öppna.....Hejja HV!!
    Kramkram från Poohtra

    SvaraRadera
  2. Hoppas helgen blivit så mysig i verkligheten som den är som text.
    Kan inte tänka mig bättre förutsättningar för igår än att ta emot besök till en stad som badar i sol. Jag och Marika satt på Bauers brygga och fikade. Jag tog av mig min jacka - det var så varmt.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...