söndag 13 november 2011

Hemma igen

Nu är vi hemma efter en underbar helg! Vi har hunnit med lite farsdagsfirande på vägen hem oxå. Borta bra, men hemma bäst är ett uttryck som verkligen passar mig och min man. Ikväll har vi njutit av lugnet i TV soffan.

Väl hemma har vi fått frågan om vad vi önskar oss i bröllopspresent. Det kom så fullständigt oväntat eftersom vi "berövat" alla nära och kära på upplevelsen så har vi inte ens tänkt att det ska bli några bröllopspresenter. Har du något bra tips på saker eller upplevelser som ni tror kan passa oss så tveka inte, vi tar tacksamt emot alla tips!

Vi är så oerhört tacksamma och glada för alla som glädjs med oss och för alla lyckönskningar, det värmer oerhört! Jag tror att de som verkligen känner mig och min man förstår vårt beslut att gifta oss som vi gjorde. Däremot så lovar jag att ni ska få se lite bilder när vi får dem från fotografen.

Imorgon väntar ännu en ledig dag! Det känns lyxigt.
Ha det gott!
kram Annika

5 kommentarer:

  1. Min man & jag gifte oss ungefär på samma sätt,så när frågan om presenter kom upp så önskade vi oss present kort på Ikea,för vi behövde en ny soffa m.m.
    Må gott!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS i efterskott Annika!!!
    Bra val med Kalmar säger hon som är född där :-DD

    SvaraRadera
  3. Jag vill höra mer, men kan ge mig till tåls till bilderna (tror jag)... Vill veta när ni bestämde, hur det kändes under dagen, vad ni hade på er, vad ni åt när ni åt er middag :)

    SvaraRadera
  4. Grattis till vigseln!!!

    Precis nåt liknande vill jag göra men min sambo är rätt envis på den fronten.... *hmpf!

    Hoppas att eran dag var fin!!!

    På tal om mobilblogga så tycker jag att det är rätt krångligt, mina kort hamnar alltid på sniskan och texten kommer inte där jag vill ha den, under bilderna om jag har flera osv....

    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Grattis till giftemålet! Skojsigt! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...