fredag 11 november 2011

idag för 10 år sedan

011111 är en dag jag sent ska glömma. Sambon och jag hade bestämt oss för att förlova oss, det var på dagen 2 år efter att vi träffats och tyckte att datumet var lite speciellt. Jag, som är aaaaningen mer romantisk än min sambo, hade sett fram emot en minnesvärd dag.

Minnesvärd är den sannerligen, men av helt andra orsaker. Jag hade nämligen åkt på världens bacill, jag hade dubbelsidig öroninflammation och som om det inte var nog så hade jag även halsfluss! Så vår speciella dag blev mycket riktigt speciell. Jag ligger däckad i soffan med skyhög feber och ont överallt. Vi förlovade oss i alla fall och sambon, som är aaaaaningen mindre romantisk än mig, sa att det kan alltid bli bättre. Nu kan jag skratta åt det, men ni kanske kan tänka er min reaktion...

I dag firar vi med att åka på en mysig hotellweekend till Kalmar. Hoppas att det kan bli aaaaaningen mer romantiskt än dagen för 10 år sedan!

Vad ska ni göra detta speciella datum?
Ha det gott!
kram Annika

3 kommentarer:

  1. Grattis och ha en underbar helg Annika. Hälsa Patrick!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis på eran dag,hoppas att den blir riktigt mysig. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas den här dagen blir romantisk och frisk :)

    Kommer ihåg en Alla Hjärtans Dag som min fästman faktiskt var romantisk och hade köpt ett guldhalsband. Fast den dagen låg jag däckad i influensa och kommer inte ihåg så mycket ;)

    Grattis vännen!
    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...