fredag 13 januari 2012

Härliga fredag!

Så var då den första arbetsveckans sista dag här, fredag! Återigen njuter man av att tiden går och att helgerna kommer. Känns skönt att få några lediga dagar igen efter en intensiv vecka.

Jag fortsätter med mina grattiskort i färgskalan blått, rött och vitt! En färgskala jag använder väldigt sällan använder när jag färglagt med mina promarkers, tycker det är svårt att få till en bra blå färg då.


Nu är det snart dags att ta bussen till jobbet och i eftermiddag ska vi köpa med oss semlor hem till svärföräldrarna och ikväll somnar jag säkerligen gott i TV-soffan.

Jag önskar er alla en riktigt härlig dag! Jag är inte så skrockfull av mig, men var lite extra rädda om er idag eftersom det är fredagen den 13:e.

Må gott!
kram Annika

1 kommentar:

  1. Ett jättefint kort, som vanligt!
    Jag är nyfiken på promarkers. Men vet inte om jag någonsin kommer att testa. Nu är jag ju dessutom llångt borta från pysslandet känns det som. Jaja vi får se :)
    Kram kram och hoppas du har en mysig helg.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...