söndag 8 januari 2012

Pysseltorka?!

Åtminstone kan man tro det när man läser min blogg. Men riktigt så har det inte varit. Pysslade en hel del inför julen med både julkort och julbrickor till familjen. Det kommer i ett annat inlägg.

Pappa skulle på dop i mitten av november och självklart gjorde jag ett kort till den lilla tjejen!


I går var vi på födelsedagskalas för min svägerska som fyllt år och hon fick en tekopp, en pyntad påse med te och ett kort naturligtvis.


Jag pysslar även en del med lite andra grejer, håller på och försöker komma underfund med distressmålning. Har testat det förut, målade alla mina motiv så från början, men fick det aldrig till att bli bra. Det var först med mina promarkers som jag började få till fina motiv. Gick ju kurs i distressmålning innan jul och nu blir jag nöjd, men det behövs mer träning. Har några halvfärdiga kort som jag snart kan visa upp.

Ha en bra dag!
Själv njuter jag av sista dagen på min långledighet, tittar på skidor och skidskytte och pysslar lite med allt möjligt. Imorgon är det dags för jobb igen. Ska bli kul att träffa alla barn och kollegor.
kram Annika

2 kommentarer:

  1. Vilka jättefina alster, allihop på olika vis - kanon! Varifrån kommer den där nallen, den är så söt tycker jag.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack! Nallen är en favorit hos mig, det är en gammal från octoberstamps.
    Kram Annika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...