söndag 29 januari 2012

Redan söndagkväll!

Jag börjar tro att helgerna har en speciell tideräkning då de går så mycket fortare än andra dagar! Helgen har varit härlig med lyxig övernattning med jobbet från fredag till lördag och resten av helgen har jag haft en avkopplande helg.

I går överraskade Patrick med att göra god chokladmousse i mina fina små julklappsskålar. Det var väldigt gott, men mäktigt så jag får erkänna att jag inte åt upp all. Denna gång smakade den kaffe och mörk choklad.


I dag har jag pysslat en hög med "alla hjärtans" kort, men de väntar på att bloggas på ett annat ställe först, men när det är gjort så kommer ni att få se dem här i bloggen.

Känner mig hängig så jag tagit en alvedon, lagt in mer ved i kaminen och nu tänker jag ta en dusch och sedan lägga mig och slappa i soffan. Har verkligen ingen lust att bli sjuk så jag hoppas att det går över fort!
kram Annika

3 kommentarer:

  1. Mums med chokladmousse/pudding, här blev det de till efterrätt i går i liknande formar ;-D Och tack för pinterest inbjudan, tur du skickade mail för det kom till min inbox, å så kom pinterestmailet i skräpboxen. Ett enda krux, såg att det krävde facebook konto å det skaffar jag inte av princip, men skulle visst fuka med twitterkonto med, så jag ska kika på den möjligheten. Nu ska jag värma mig i bastun igen, toppen då man är frusen å lite hängig. Hoppas din alvedon fungerar å att du inte blir sjuka <3 KRAM

    SvaraRadera
  2. Hi hi nu har jag iaf testat att pinna min fösrta bild, ska ta mig tid senare att sätta mig in i det, för oj vilken värld som öppnades upp ;-D KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag kallar mig Bjarstig på pinterest, men som sagt ännu ekar det tomt, har sjukt mycket jobb denan vecka så jag vågar inte in å leka där inne, är rädd att bli "fast" ;-D Kan du lämna ett meddelande så jag kan kika på dina pints? KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...