fredag 18 maj 2012

Boktips

Varje gång jag hör ordet boktips så hör jag denna lilla melodi i mitt huvud. Kommer du ihåg?!


För ett tag sedan tipsade jag om Marianne Cederwalls bok Svinhugg, vad jag skrev kan du läsa här. Nu har jag även läst Svartvintern som är den andra boken i serien och den tredje delen som heter Spinnsidan är beställd.


Marianne Cederwall skriver på ett speciellt sätt. Med värme och en stor dos humor skriver hon om ond bråd död och hennes miljöer och karaktärer är underbara. Så har ni ännu inte läst dessa böcker tycker jag att ni ska passa på att göra det. Vill du läsa mer om boken, så kan du göra det här.

Bli klok, läs en bok!
kram Annika

4 kommentarer:

  1. Hi hi jag älskade ni na ninna ninna na eller hur melodin nu gick som liten och sprang till TV:n så fort den spelades :-D Å tackar för ytterligare ett bra boktips, ha nu en fin helg <3 KRAM

    SvaraRadera
  2. Boktips på bloggar gillar jag! Jag slukar böcker på löpande band nu...
    Läs mer än gärna Äppelkyrkogården men börja med den första av hennes böcker!
    Kram Ha en bra dag och helg.
    Theresia

    SvaraRadera
  3. Åh Boktipset, vilken nostalgi! :) Härligt med böcker, jag har alltid en "riktig" bok på gång inomhus och en ljudbok i bilen.
    Tusen tack för alla dina goa kommentarer inne hos mig, så glad jag blir! Jag har lagt en länk hit på min blogg, hoppas det är ok. Har tänkt så länge att göra det men det har bara inte blivit av. Jag tokgillar dina stilrena snygga kort.
    Kram o god fortsättning på denna lååånga härliga helg!

    SvaraRadera
  4. Visst minns man regnbågssoffan:)
    Tack för söta kommentarer på min fotoblogg, du är för rar!

    Kramen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...