söndag 27 maj 2012

Kort till Ella

Jag har fått en beställning på ett kort till lilla Ellas namngivningskalas. I går var det dags och eftersom jag vet att Ellas mamma ibland kikar in här så visar jag inte kortet förrän idag! Det är ju inte roligt om jag förstör överraskningen.

Jag har som "vanligt" använt den mycket söta lilla nallen från octoberstamps, kan knappt skapa kort till småttingar utan den. Denna gång har jag skapat i en dovare färgskala än jag brukar, men jag har använt den underbara färgkombon gult och turkost.


Ha en bra dag allihop!
kram Annika

1 kommentar:

  1. En sån där gó liten nalle fyndade jag på Tradera rätt nyss. Kul att få veta var den kommer ifrån!
    Härligt kort, gillar lager-på-lager-effekten med stjärnan som sticker fram!
    Soliga hälsningar, Monica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...