söndag 13 maj 2012

Mina små glädjeämnen...

Jag har de absolut sötaste monstren i min närhet! Det är mina gulliga brorsbarn som jag mot deras vilja fortsätter kalla för monster. Numera vill de vara prinsessor, drottningar eller feer, men för mig kommer de alltid vara två söta monster.

I torsdags kom de på besök med sin far, min fina lillebror. De ringde när jag satt på bussen på väg hem från jobbet och var på riktigt dåligt humör efter en tung dag. Telefonsamtalet och besöket gjorde susen för jag blev på så mycket bättre humör. Tänkte passa på att ta ett par fina kort på dem, men jag kan säga som så här att det blev det inte. För de har inte tid att stå still ens 2 sekunder!

Fast jag lyckades faktiskt ta ett par bilder på dem där de inte ser ut som suddiga spöken som snabbt drar förbi.

På ett par timmar hann vi spela många omgångar av uno och memory, fika på goda kakor, busa, prata och självklart så hade vi ett antal pusskalas. För er som inte vet hur pusskalas går till så säger man 1, 2, 3 - pusskalas och så pussar man så många gånger man bara hinner till någon börjar skratta. Irma är bäst på pusskalas!


Här har jag lyckats fånga dem båda på samma bild, det är nästan så att jag är värd en guldstjärna! Jag får försöka få till en fotosession med dem när det blir finare väder igen, för det är helt klart lättare att fånga dem på bild utomhus.

Ha det gott!
kram Annika

1 kommentar:

  1. Du, jag skulel tro att dessa två monster är de lyckligaste, nämligen att de har DIG till faster!!! Å så mycket fint du gör, dessutom gillar jag din påminnelse att skicka ett kort bara för att, sådant som värmer mest! Önskar dig en fin kväll <3 KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...