söndag 6 januari 2013

Julkortsutmaning 2013

I år tänkte jag mig på att genomföra en julkortsutmaning igen och då även denna gång med ett julkort i veckan. Är med i en grupp på FB som heter just Julkort 2013 och denna veckan var utmaningen att göra ett kort i vitt och silver.

Det är riktigt svårt att fotografera ett kort helt i vitt med silverdetaljer, men jag hoppas att ni kan använda er fantasi lite. Så här ser mitt kort ut!


Idag är det den sista dagen på den här långledigheten. Hade verkligen hoppats att gå tillbaka till jobbet utvilad och med massor av energi, men riktigt så blev det inte. Jag tror ändå att det kan vara bra att komma tillbaka till vardagen igen och få lite annat att tänka på än allt elände som varit. Dagen idag har tillbringats växelvis mellan pysselrummet och TV-soffan med Tour de Ski och skidskytte.

Ha en härlig kväll!
kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...