måndag 17 oktober 2011

2 år

Vi binder en krans av minnen,
de vackraste och finaste vi har.
Vi vet, att de aldrig vissnar.
Hos oss är du alltid kvar.
 
Två år har gått sedan mamma gick bort. Ett par år av saknad. Jag minns mamma med glädje och sörjer de dagar vi aldrig fick tillsammans.

Efter jobbet var jag och Patrick på kyrkogården och tände ljus och la ett mosshjärta vid mammas sten. Tänk att det gått två år sedan mamma somnade in och fortfarande går det inte en dag utan att jag tänker på henne och saknar henne.

Var rädda om tiden med era nära och kära, den går aldrig att få tillbaka!
kram Annika

7 kommentarer:

  1. jag minns, och saknar tillsammans med dig. kram/ sickan

    SvaraRadera
  2. Massor av kramar till dej från en stortjutande Cathrin

    SvaraRadera
  3. Massor med kramar till dig gumman <3

    SvaraRadera
  4. Har två år redan passerat... minns det som i går då din mamma gick bort. Mina tankar är hos er, årsdagar är ofta lite extra jobbiga, liksom högtidsdagar har jag förstått. Hoppas du får en mysig helg i helgen, där du får rå om dina kära.
    Och FB, där har jag sagt aldrig, å nu är det sådan prestige så jag kan bara inte skaffa ett konto ;-D KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...