torsdag 26 januari 2012

Packar

Ja alltså ingen megapackning på något vis, en enkel packning för en övernattning med jobbet på Kurorten Mösseberg är det som ska fixas. Där väntar en studiedag med temat värdegrundsfrågor och på eftermiddagen så ska vi få tillgång till spaavdelningen, äta middag, sova gott och äta god frukost innan vi åker hem igen.

Fast det klart jag har ju tänkt att vi ska hinna prata, skratta, dricka vin och spela något roligt spel oxå. Ser fram emot en härlig vistelse med underbara kollegor!

Insåg när jag skulle packa att det är svårt att packa för en så kort vistelse, jag är en sådan "det kan vara bra att ha" person och det gör inte det hela lättare!

Hoppas att ni alla har det gott!
kram Annika

2 kommentarer:

  1. Så gött det låter; njuuuut!

    SvaraRadera
  2. Låter som ett toppen avslut på veckan, spaavdelning låter itne fel ;-D Och pinterestinbjudan har jag helt glömt av, men kan nu inte hitta den i min mail!!! Så du vore SÅ snäll om du skickar den igen, för i bland är jag seg att få tummen ur, men skulle verkligen behöva ett verktyg att sortera och pinna all isnpiration jag ramlar över! Önskar dig en fin helg <3 KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...