fredag 20 januari 2012

TGIF!

Så var den äntligen här, helgen! Veckorna går i ett rasande tempo och det känns härligt att ha ytterligare en helg att se fram emot. Vi har inga planer alls för helgen än och det är underbart.

I veckan såg vi på Go kväll och där gjordes det tacos med egengjorda bröd och kryddmix. Detta testas här hemma ikväll och min underbara man står nu i köket och fixar medan jag grejar med datorn, slappar framför TVn och eldar i kaminen. Ska bli spännande att se hur gott det smakar här om en stund!

Jag hoppas få lite inspiration till att pyssla lite i helgen och fortsätta fylla på med lagret med fina kort! Kanske borde ge mig på och tolka någon fin skiss, det brukar få fart på mig.

Må gott fina vänner!
kram Annika

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt med helg! Vi ska just åka in till sta'n och gå på bio, annars blir det lugnt och förhoppningsvis lite pyssel.
    Måste tacka dig för dina goa kommentarer hos mig hela tiden. Du är så snäll och jag blir så himla glad!
    KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...