onsdag 12 oktober 2011

Kallt

Jag har haft mössa på mig för första gången i år. I går när jag var ute med barnen så fick jag faktiskt gå in och hämta mössan, det var rått och kallt och är man ute i 2 timmar så behövs den. I morse när jag vaknade så var det 0 gradigt. Får hoppas att hösten har lite fler soliga och fina dagar att njuta av även om det är kallt.

I går hann vi med en hel del. Först jobbade jag till 16.30 sedan var vi och köpte blommor, hann med en snabbvisit på IKEA där vi köpte julklappsbrickor och lite annat smått och gott. Sambon tittade på ny telefon, fast jag kände att jag måste fundera över vad jag vill ha för något först, så det blev ingen ny telefon för honom heller då jag gjorde honom osäker (hans ord).

Väl hemma hann vi med att plocka och städa lite och så njöt jag av den goa värmen framför kaminen en stund. Avslutade dagen med att se ett inspelat avsnitt av CSI NY.

I dag är jag tidig och det innebär även att jag får gå hem tidigt.

Som ni ser i inlägget nedan har jag flyttat med mig mina julkortsutmaningar hit. Klickar ni på länkarna så kommer ni till de aktuella korten även om de ligger kvar i den gamla bloggen. Kika gärna på dem för lite inspiration till julkorten.

Ha en bra dag!
kram Annika

2 kommentarer:

  1. Jaaa BURRR här är mössa och motorvärmare ett måste nu! KRAM

    SvaraRadera
  2. Den har smugit sig på kylan. Hela veckan har ju varit fantastisk med sol, har gått på stan och känt hur solen värmt min strumpbyxeklädda ben. Men så i fredags var jag ute på kvällen och brrr. Jag önskar jag hade haft mössa.

    Och det är helt klart så att man bör ha med sig fingervantar när man lämnar hemmet nu.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...