torsdag 1 mars 2012

Tillbaka till vardagen!

I dag var jag tillräckligt frisk för att kunna gå och jobba igen och det kändes så skönt. Trist dock att när jag var tillbaka så var min kollega tvungen att vara hemma torsdag och fredag med en ond axel. Tur att vi har en vikarie som är toppen!

I söndags skulle jag ju åkt och firat Petra som fyllt år och hennes son Erik som fyller 6 år snart. De skulle få biljetter till det stora badet här i Jönköping och jag hade i uppgift att göra ett passande kort. Tyckte att jag fick till ett enkelt och snyggt kort och jag vet att mottagarna tyckte om det!



Jag har snöat in lite på färgkombinationen rött, vitt och blått och tyckte att denna lilla båt passade bra till badtemat! Båten är färglagt med promarkerpennor och bannern är fastsatt så att det blir lite 3d effekt.


I dag började skidskytteVM och det är en sport jag verkligen tycker om att titta på. Först ut var Mix-stafetten och det gick ok för Sverige som slutade 4 till slut. Jag hoppas bara att jag inte missar allt för mycket när jag jobbar!

I morgon blir det afterwork med mannen, bröderna och kusinerna. Får verkligen hoppas att det går bättre än det gjorde förra veckan!

Ha det gott!
kram Annika

3 kommentarer:

  1. Vilket härligt kort. Jag älskar bannern. Så fint du satt fast den :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Jätte fint kort!

    Å så skönt att du nu är kryare, hoppas nu att du får hålla dig frisk. Även jag gillar skidskytte, det är fart i det å spännande! Ha nu en fin dag, amysig afterwork och fin helg - här lyser solen så jag hoppas vi kan vara ute å mysa i helgen med olika aktiviteter! KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...