söndag 15 april 2012

Buzzar te

Jag är en Buzzador och har fått förmånen att testa och buzza om tre olika tesorter från Lipton. Att vara Buzzador innebär att jag prova en vara eller tjänst och sedan berätta om det för andra. De här tesorterna har jag testat och även sett till att många andra fått testa.


Själv är jag ju en tedrickare som föredrar teer som är lite fruktiga, forest fruit är en favorit sedan tidigare, men nu har även det gröna med mandarin apelsin blivit lite av en favorit. Earl grey jag tidigare undvikit att dricka, hade inga bra tankar om det, men naturligtvis har jag testat även det och blev positivt överraskad. Det är ett te som passar till te och scones eller till frukost.

Ha en bra dag och drick massor av te!
kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...