söndag 15 april 2012

Ett härligt söndagsnöje - tipspromenad

Idag har nästan hela klanen Ståhl varit och gått tipspromenad vid IKHP stugan. Det var härligt att komma ut och när solen sken var det riktigt skönt så det här borde vi absolut göra oftare! Passade på att ta lite kort med telefonen under tiden, men det är inte lätt när man har en familj som inte gillar att vara med på kort.


 Här har jag i alla fall lyckats fånga pappa och Patrick på bild (Håkan, Maria, Freja och Doris syns i bakgrunden).


Här kommer Mia och Irma. Irma gick sist och såg till att alla var med!


Här har Freja precis fått syn på 2 rådjur en bit bort. Hon pekar och säger att jag måste skynda mig att ta kort och titta. Lyckades tyvärr inte fånga dem på bild. Under promenaden genom skogen såg vi massor av vitsippor och blåsippor, det var länge sedan jag såg så mycket blåsippor på ett och samma ställe.


På ett ställe var det jättefin utsikt över Vättern och där passade jag på att ta ett kort på Freja och Patrick. Så roligt att Freja för en gångs skull VILL vara med på kort. Fast hon tycker precis som jag om att ha kort att titta på!

Efteråt så åt vi varsin god våffla med sylt och grädde innan vi åkte hem. På väg hem försvann solen och det började regna, så det blev en lugn eftermiddag med en god bok för min del.

Må gott!
kram Annika

2 kommentarer:

  1. Hej hopp!! Det är trevligt med tipspromenad, men vet i katten när jag gick en sådan sist. Bilden på Patrick och Freja var ju fantastiskt fin. Kram på dej och snart så syns vi:-) Cathrin

    SvaraRadera
  2. Så mysigt detta ser ut, längtar mig galen efter bara stigar så man kan gå i skogen även här. Men snön ligger ännu djup :-( Tur iaf att gatorna är framme! Massor av kramar till dig <3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...