torsdag 14 juni 2012

Lika men ändå olika

Så var det min tur att inspirera i PaperMazebloggen igen. I dag tänkte jag visa er ett par kort och samtidigt ge er ett litet tips.


Ibland när jag gör kort så passar jag på att göra två lika, men ändå olika kort! Jag tänkte visa er två kort som är väldigt lika då jag använt samma upplägg, samma stämpel, samma dekorationer och det enda som egentligen skiljer dem åt är att jag använt turkost på det ena kortet och svart på det andra. Detta är ett snabbt sätt att göra några extra kort att fylla på "bra att ha" högen med då jag ju redan tänkt ut hur kortet ska se ut.


Det är kul att se hur olika det kan bli bara genom att byta färg på ugglan och papperen.Korten har inte fått någon passande text än, det tänkte jag sätta dig när jag vet vem som ska få korten!

Ha en bra dag!
kram Annika

1 kommentar:

  1. Åh, så fina! Att det kan se så olika ut fastän de är ganska lika....
    Du har verkligen fått bra stil på din färgläggning, väldigt fint med ljust på magen....du vet vad jag menar....:)

    kramkram från Poohtra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...